Sunday, March 28, 2010

The latest Pat Condell

3 comments:

Thorum said...

He is the best!!

Unknown said...

Geachte heer Hartman,

Ik (journalist in VS) ben op zoek naar iemand die u kent (Devidas) i.v.m. boek over surveillance (zie www.denaaktemens.nl). De mailbox van vrijspreker.nl zit vol, dus probeer ik het even op deze wijze. Kunt u contact mij opnemen? info@dimitri-tokmetzis.nl.
M.v.g.
Dimitri Tokmetzis

R. Hartman said...

@Dimitri,

Zelf heb ik de gegevens van Devidas niet, maar uiteraard zijn deze wel voor mij opvraagbaar. Ik zal Devidas verzoeken contact met u op te nemen.

Sorry voor de late reactie; ik vrees dat mijn blog niet de aandacht krijgt die het nodig heeft, ook al door mijn activiteiten op 'die andere blogs' en het feit dat alles in schaarse vrije tijd dient te gebeuren.